Dato Seri Vida Keluarkan Tudung dan AlQuran Digital Jenama Sendiri

6:32 AM 0 Comments A+ a-

1.png?w=598&h=363

1q3.png?w=596&h=326

2q2.png?w=517&h=357

Tak cukup dengan berniaga produk kecantikan Qu Puteh, yang sekarang ni semakin mendapat perhatian netizen.. Sekarang Dato Seri Vida ingin mengembangkan lagi perniagaannya dengan mengeluarkan tudung dan jugak Al-Quran digital sendiri..

Amboiii.. Semakin bertambah kaya lah Dato Seri Vida ni yer, macam-macam dia nak buat.. Sebelum ni orang lain nak taja pasukan bolasepak, dia pun nak taja.. Sekarang ni nak jual tudung pulak.. Habis semua dia nak bolot!

Tak cukup-cukup lagi ke dengan apa yang dah ada sekarang ni DSV?? Macam tamak jer Dato Seri Vida ni! Keluarkan Al-Quran tu bagus jugak lah, ada kebaikan untuk dirinya dan orang lain..

Tapi Al-Quran yang Dato Seri vida keluarkan tu memang lain dari lain, ianya lebih besar dari Al-Quran yang sedia ada.. Tulisan didalamnya pun besar-besar, lebih mudah lah nak membacanya.. Kalau dah besar dan digital pulak tu, harganya pun mestilah mahal kan..

Kalau korang nak tahu, harga Al-Quran Dato Seri Vida ni mencecah ribuan ringgit jugak lah.. Korang tak percaya?? Cuba tengok komen-komen tu! Harganya RM1,600 hinggit kott.. Kalau beli saja tapi tak baca, memang tak berguna lah..

Kalau tak dapat memiliki Al-Quran macam ni pun tak apa uolls.. Baca jer lah Al-Quran yang sudah sedia ada, janji bacaannya betul dan dibaca selalu.. Betul tak?? Agaknya lepas ni Dato Seri Vida nak keluarkan apa pulak ek?? Macam-macam dia nak keluarkan jenama sendiri, tunggu dan lihat jer lah noh.. MissHana/Utaranews







Sumber asal:utaranews.wordpress.com

Sumber: ohwhuuut

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih



from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2d2BAoX
via IFTTT