Anis Ni Sorang Gadis Kampung Dan Juga Jiranku Satu Malam Dia Whatsapp Aku Satu Gambar Dia TghAku Tanya Knp Anis Bg Abg Gamba Ni Buat Abg Jer Anis Jwb Anis Rasa Nak Mkn Pisangla Mlm NiBoleh Tak Abg

4:32 PM 0 Comments A+ a-

Anis Ni Sorang Gadis Kampung Dan Juga Jiranku, Satu Malam Dia Whatsapp Aku Satu Gambar Dia Tgh..Aku Tanya “Knp Anis Bg Abg Gamba Ni? Buat Abg.. Jer” Anis Jwb ” Anis Rasa Nak Mkn Pisangla Mlm Ni,Boleh Tak Abg…”

Blogger%2BJAM%2BGETAH%2B-%2BCreate%2Bpos




Salim sering mengeluh sakit kepala dandada. Doktor menganjurkan agardia berhenti merokok. Selain itu harus berhentimakan daging kambing, daging kesukaanSalim.Doktor: “Jangan lupa dagingkambing.

Anda hanya boleh makansayur-sayuran dan daging haiwan yangboleh berenang dan terbang”Setelah tiga hari berlalu sangDoktor menalifon Salim mengingatkanSalim agar makan hanya daging yangboleh berenang dan terbang sahaja.

Tigabulan kemudian Doktor mengunjungi kerumah Salim untuk melihatperkembangannya.Dia diberitahu oleh orang gajinyaSalim ada di kolam renang.Mendengar itu, Doktor merasa tenangkerana menyangka Salim bukan hanyamengikuti arahannya, tetapi jugmahu berolahraga untuk meningkatkankesihatan tubuhnya.

Doktor langsungbergegas menuju ke kolam renang dimana Salim berada. Namun apa yangdilihatnya di kolam renang? Salimberada di dalam air melatih kambingberenang!!!












Sumber: jamgetah

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih



from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2dZJHRj
via IFTTT